miercuri, 23 martie 2011

Electronic vs Tiparit

Spre rusinea mea, n-am mai citit o carte de vreun an. Nu stiu de ce. Sormea citeste, mult chiar. Ii place, o relaxeaza. De cand cu scoala de soferi, am inceput sa citesc si eu legislatia. Si doamne, ce relaxata sunt cand citesc. Stau in bucatarie (pentru liniste) cu sticla de pepsi in stanga, paharul langa, tigarile, bricheta si scrumiera in dreapta. Nici nu iau ochii din carte daca beau o gura de suc sau aprind o tigare. Pentru ca legislatia rutiera nu este o carte de relaxare, aproape ma simt vinovata de relaxarea pe care o simt cand citesc. Astept sa termin sa ma apuc si de beletristica.
Nu stiu cum ar putea schimba cineva cartile, hartia veche sau noua, mirosul cartilor, pe cititul pe calculator. E atat de obositor, de enervant.
Ultima carte pe care am citit-o a fost "Harry Potter" ultima parte, nu stiu exact cum ii spune. Am spus ca daca tot am citit toata seria, macar sa o termin. Nu am regretat nici o clipa ca am citit-o. Am savurat fiecare cuvant.
Una din cartile care am citit-o si m-a impresionat profund a fost "Veronika se hotaraste se moare" de Paulo Coelho. Am citit-o si intr-un moment sensibil din viata mea, probabil de aia impactul a fost atat de puternic. Am vrut sa ma uit si la film, dar nu am vrut sa imi stric imaginea asupra "actiunii". Desi cred ca Michelle Geller a fost o alegere inspirata pentru personajul creionat atat de atent de scriitor. Voi ce carti ati mai citit? Ce recomandati?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu