marți, 22 martie 2011

Pimkie

Dupa aventura in Sun Plaza am fost a doua zi in Afi Cotroceni. Am observat cu stupoare, ca hainele sunt la fel, magazinele aceleasi. Insa atmosfera iti facea chef de cumparaturi! Problema? Masurile. Dar e un subiect prea dureros pentru mine sa va povestesc.
Imi revin. Ajung la Pimkie. Un magazin care la prima vedere pare lipsit de orice... de caracter in special... Am intrat totusi. Am vazut pantofii (pe care i-am vazut si in Sun Plaza, dar nu i-am probat).... Rosii, cu bulinute miiiici, toc maricel, dar nu exagerat. Ce sa mai, niste minunatii. I-am zis lui Liviu ca ii probez. Gasesc 40! super. Ii bag in picior. Oh NU! Imi erau mici! Cine, Dumnezeu a facut pantofii astia ataaat de mici? Nu le-am facut poza, ii tin in memorie. Nu avea rost sa ma amagesc si cu poza. Asta a fost sa fie. In rest, acest magazin, Pimkie, este dragut, special si are haine cu personalitate. Preturile... ca de mall, dar macar o bluza, tot se merita! Am plecat fara nimic, ma suparasem prea rau pentru "gluma" cu pantofii, dar acum imi pare rau. Nu e vina hainutelor ca designerii lor nu gandesc mai departe de fetele skinny. Promit, hainutelor, vin si va iau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu