joi, 17 martie 2011

De inceput

Am ajuns la munca. E 7:30 dimineata. Programul incepe peste o ora. Imi place linistea asta. Lucrez intr-un birou cu 30 de persoane, majoritatea doamne. E obositor. E galagie, toata lumea se foieste, toata lumea vorbeste, toata lumea incearca sa rezolve "situatii" (la noi nu exista PROBLEME). Biroul meu este la "cumpana" dintre doua departamente: Serviciul clienti si Vanzari. Eu sunt la vanzari. Imi convine locul asta, este coltisorul meu.
Ma uitam zilele astea ce s-a intamplat in Japonia. Nu o sa repet si eu ca doamne, ce putere este Japonia si uite totusi ce i s-a intamplat. Asta este. Insa ceea ce vreau sa spun este ca la 3 zile dupa nenorocire, un bebelus de 4 luni a fost gasit in viata desi tsunami-ul l-au smuls din bratele mamei. Si totusi a avut zile. Asta da miracol!
Si ce mai vreau sa spun este ca sinistratii s-au dus sa cumpere alimente (SA CUMPERE!!) pentru provizii. Si nu au cumparat tot! Au lasat sa ajunga pentru toata lumea! Astia da oameni!
Din pacate si noi am trecut prin nenorociri. Nu am trait marele nostru cutremur. Insa nu pot uita inundatiile petrecute in fiecare an. Si ce se intampla acolo. Ce faceau oamenii cu materialele de constructii.
Asa ca , parerea mea personala este ca:
Problema noastra nu este Boc, nu este Basescu, nu Botis si multi altii, ci noi insine si gandirea noastra. Pe conducatorii nostri, noi i-am creat. Am citit un interviu luat unui japonez acum mult timp. Cel care a facut reclama la revista Kamikaze. El spunea: In japonia, guvernului ii este frica de popor. Daca poporului nu ii convine, da guvernul jos.
Pai da, in Japonia (da, da, tara lovita de nenorocire!) ONOAREA este cuvantul de lege. Nu BANUL!
Domnul Boc si restul haitei, ar trebui sa aiba putina onoare si putin obraz si coboare singur de pe piedestal. Nu vezi ca nu te mai vrem? Te tii ca microbul de pozitia ta. Ai putina onoare si pleaca singur.
Pareri personale?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu