marți, 5 aprilie 2011

La multi ani!

Maine, 7 aprilie, eu si iubitul meu implinim 2 ani. Ce varsta frumoasa. Stiti, la copii, 2 ani e varsta de ce?. De ce e cerul albastru? De ce trebuie sa dormim? De ce nu pot sa mananc doar ciocolata, inghetata si vata de zahar ? (eu tot nu m-am lamurit inca la intrebarea asta).
Dar intr-o relatie, 2 ani e o varsta asa frumoasa. Il cunosti destul de bine, dar inca te poate surprinde. A trecut inceputul, dar pasiunea de inceput e inca acolo. E o varsta frumoasa, fermecatoare. Tanara si totusi matura. Nu e : prea devreme pentru nunta dar nici: dar voi nunta cand o faceti?
E acolo, taman bine.
Acum doi ani, proaspat iesita dintr-o relatie dezastruoasa eram dezamagita si hotarata sa raman single mai mult timp. Colega mea de atunci (lucram la o casa de pariuri) mi-a spus ca vrea sa cunosc un baiat. Un prieten al prietenului ei. Cum il cheama? Moise. Bine, bine, dar prenumele? A, nu stiu. Ok, incepea bine :))
Vezi ca duminica venim sa te luam sa mergem in parc. Da, sigur, o sa fiu pregatita.
Si au venit. Am fost in IOR, deja intuneric. Si vad ca vine un grup de vreo 7 baieti. Greu mi-am dat seama cine e  "Moise". Smecherul... s-a prezentat Liviu :)
Peste o saptamana urma sa plece un prieten al lui in Franta. Unul vroia sa ii lase masina, altul calculatorul. Cand l-a intrebat pe Liviu i-a zis: Nimic, intoarce-te tu sanatos si mi-e bine.
Acum, serios, cum sa nu il iubesti?
La multi ani, iubitule! La multi ani impreuna cu mine, la multi ani noua, pentru ca ne iubim, ne respectam, ne adoram. Acum 2 ani am castigat un iubit si un prieten fidel.
Sunt o norocoasa

3 comentarii: