marți, 22 martie 2011

Scoala de soferi

Am fost la medical si psihologic. Lejer. M-am speriat degeaba. Da, chiar imi era frica sa nu pic :))
Astazi ma duc sa iau cazierul. Culmea, Politia are program pentru caziere pana la ora 19:00. Ce functionari simpatici! Maine vin si rezultatele de la medical. Saptamana viitoare, cursurile de legislatie! Sunt obligatorii si utile, zic eu! Oricum, m-am apucat de invatat. Mare batai de cap imi dau opririle si stationarile. Cand ai voie, cand n-ai voie... Uf! Dar acum ca citesc si vad nereguli, sunt o adevarata pacoste pentru Liviu cand face o nelegiure. Sincer, cine are chef la 7 dimineata cand iti pica ochii de somn, dar trebuie sa fii cu ochii pe strada, sa fie una in dreapta cu: stii ca asta nu ai voie? Liviu! Nu ai vazut semnul? Liviu, ai trecut peste marcajul longitudinal! (Am invatat cum ii spune! yupiii! Pana acum o numeam "linia dreapta alba din mijlocul strazii")
Dar Liviu ma iubeste, si ma suporta. Stiu asta! Oricat ar zice el ca nu e adevarat, eu stiu mai bine ce e in sufletul lui :))
Am deviat. Revin cu update-uri in aventura mea spre viata de soferita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu