miercuri, 23 martie 2011

Scoala de soferi

Ieri am plecat de la munca. Eu si Liviu, hotarati sa mergem dupa cazier. Aproape de Titan zice Liviu sa ma duc la CEC sa platesc taxa. Dupa chin de traversat strada, de parcat masina ajung in fata CEC-ului. Inchide la 17. Ma uit la ceas, 17:22. Zic bun, Liviu peste drum, il sun, ii zic ca e inchis. Liviu ma bombane "Fiti-ar cazierul de ras, sa te duci sa il iei singura". Eu inchid telefonul in nas, ma chinui sa traversez, ma urc in masina suparata. Nu ma abtin si ii zic ca ce e vina mea, ca nu stiam ca inchide la 17 ca a fost ideea lui, ca el vrea sa dau de carnet. El zambeste si zice hai la Posta. Mergem mai in fata, iar tracasare cu parcatul, iar tracasare cu traversatul. Unde e posta? Intreb o florareasa. Florareasa cu o privire miloasa: s-a desfiintat acum un an, fac un spital. Ma bufneste rasul, il sun iar pe Liviu. Din masina, se uita la mine, da din umeri si ii zic: s-a desfiintat de un an. Il bufneste si pe el rasul si zice: lasa ca ma duc eu joi sa iti platesc la posta si dupa ce vii de la munca, mergem direct. 
Asa ca, mai amanam treaba cu scoala de soferi. Revin cu update.

Un comentariu:

  1. Buna! nu stiu daca ai luat carnetul ;) daca da felicitari! Eu una vreau sa ma apuc de invatat acum, fara sa fi cumparat vreo carte, am una mai veche din 2009. Poti sa imi vinzi din secretele tale? Tare as vrea sa fac tot posibilul sa iau din prima, sa invat !

    RăspundețiȘtergere