marți, 19 aprilie 2011

Ambreiajul si plecarea de pe loc

Am revenit dupa o saptamana dura de soferie si legislatie.
Bun, am prins spilul cu ambreiajul, schimbarea vitezei, baga a 2a, baga a 3a, baga a 4a (da, am atins fascinanta viteza de aproape 60 la ora). Dar treaba cu plecatul de pe loc de la semafor sau de la trecerea de pietoni ma omoara. De frica sa nu ii intarzii pe aia din spate si sa nu ma trezesc cu multe in gura, nu mai stiu pe ce sa apas si iau toate pedalele la rand si normal, nu plec. Si cand ma indepartez de locul cu pricina, gafai de parca as fi bagat 100 m liber. De parcarea laterala nu mai zic, mi se pare o cruzime din partea lor sa fi inventat asa ceva.
Stiti cum e vorba 'ceea: teoria ca teoria, dar practica ne omoara? Apai, pe mine, ma omoara amandoua.
Stiti diferenta dintre oprire si stationare? O sa spuneti: 5 minute. Bine bine, 5 minute, dar care-i care? Eu credeam (in continuare tot asa mi se pare logic, dar fie): sub 5 minute - stationare, peste 5 minute - oprire. Ha, nu e asa! E invers. Poftim?! Deci de aia nu imi ieseau mie chestionarele!
In rest, cu masina m-am imprietenit. Cu oglinzile aveam ce aveam. Nu ma asiguram. Instructorul imi spunea sa depasesc, eu depaseam, dar nu ma asiguram. Si ma intreba: te-ai asigurat? Pai bine mai, instructorule, adica imi spui sa depasesc dar nu te asiguri? Eu iau de buna tot ce zici! Am incredere ca te asiguri tu. Nu ma mai uit si in dreapta. Nu esti tu acolo? Ma avertizezi daca e ceva.
Si "simtitul" motorului. E ceva ce numai soferii stiu la ce se refera! Exista si o privire pentru a descrie aceasta stare!
Soferie, here I come!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu